Az örök fiatalság ígérete – Ne hagyja, hogy megtévesszék a reklámok!

Az örök fiatalságot tartalmazó tégelyeket néhány ezer forintért cserébe bármikor leemelhetjük a drogériák polcairól – a nap mint nap nyakunkba zúduló reklámok legalábbis erről biztosítanak bennünket. Az ígéretek és a pénztárcabarát ajánlatok pedig általában elegendőek ahhoz, hogy kosárba tegyük a reklámozott termékeket. A kérdés csak az, hogy a készítményeket előállító cégek mellett mi is jól járunk-e ezzel a döntésünkkel?

John Wanamakerhez köthető a híres mondat, mely szerint a marketingköltség fele kidobott pénz, csak épp azt nem tudjuk, hogy melyik fele. A bőrápolási termékek piacán az arányok még elkeserítőbbek: a készítményeknek csak a töredéke segít ténylegesen az öregedés elleni küzdelemben. A drogériákban található termékek kevesebb, mint fele nyújtja az ígért eredményeket.

A probléma gyökere

A siker ígérete eredmények nélkül. Ez jelenti az egyik legnagyobb problémát. Az elmúlt 20 évben roskadásig megteltek a boltok polcai az új kozmetikai termékekkel, és árcédulától függetlenül ugyanazt lehet róluk elmondani: az örök fiatalság receptje alapján készültek, innovatív hatóanyagokat tartalmaznak, az előállítás során pedig technológiai újításokat vetettek be.

Néhány kozmetikai cég előszeretettel hangoztat ehhez hasonló jelmondatokat. Különleges fantázianeveket találnak ki bizonyos molekuláknak, retusálják a hirdetéseket, okosan – mégis teljesen legálisan – manipulálják a közönséget. Ezeket a gyakorlatokat Amerikában „smoke and mirrors” technikának nevezik – a megtévesztő vagy csaló tettek metaforájaként (a kifejezést eredetileg annak a leírására használták, ahogyan a varázslók képesek voltak tárgyakat megjeleníteni vagy eltüntetni füst és tükrök segítségével).

örök fiatalság

Egy mosolygó világsztár, egy hangzatos idegen kifejezés, az örök fiatalság ígérete és egy örökre az emlékezetünkbe égő szlogen. Ebből a négy összetevőből akár egy is elég, hogy megszülessen bennünk a vásárlás gondolata. Ha pedig mind a négy elem egyszerre van jelen egy kampányban, borítékolható a siker.

A hiszékenységünk kihasználása

Az elmúlt évek tapasztalatai sajnos azt mutatják, hogy nem csak a bűvészeknek, hanem a bőrápolási iparnak is működik a gyakorlat. Az örök fiatalságért cserébe hajlandóak vagyunk szélesre tárni a pénztárcánkat. Hinni szeretnének a varázslatban – és nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez egy világjelenség.

Fel akarjuk venni a harcot az öregedéssel szemben, és megoldásokat akarunk találni a bőrproblémáinkra. A cél teljesen érthető. A probléma az ahhoz elvezető út megválasztásában keresendő.

A helyes út megválasztása

Szeretné fiatalon tartani a bőrét? Ez természetesen csak egy költői kérdés. Mindannyian arra vágyunk, hogy egészséges és ápolt legyen a bőrünk – van, aki ezt belátja, és tesz ennek érdekében, de olyanok is akadnak, akik „köszönöm, én nem látom értelmét a küzdelemnek, teljesen jól érzem magam a bőrömben” jelmondattal élik a mindennapjaikat. Bármelyik csoportba sorolja magát, fontos tisztában lennie vele, hogy az „örök fiatalság” eléréséhez nem egyetlen csodaszerre, hanem teljes életmódváltásra van szükség.

örök fiatalság

A bőr idő előtti öregedése többet jelent, mint az első zavaró ráncok megjelenése. Az idősödő bőr ráncos, megereszkedett, laza tónusú és egyenetlen elszíneződések mutatkoznak rajta. Jellemzője a kifejezetten száraz érzés, a durva felszín és érzékenység, amely a bőr csökkent ellenálló képességére utal. A mielőbbi bőraktiválás, a sejtek újraébresztése a legfontosabb, amit tehet a bőr öregedése ellen. –

hívja fel a figyelmet Dr. Zein Obagi.

Ne a reklámokból informálódjon, hanem forduljon bőrgyógyászhoz, aki valódi problémákra kínál valódi megoldásokat. Személyre szabottan, Önnek. Keresse fel a tartózkodási helyéhez legközelebb található ZO® Skin Health partnerorvosunkat, kérje szakember segítségét és éljen teljes életet! KATTINTSON IDE!